nailgirl

BYTER!!!

Kategori: My design

Jag byter nu till devote. jag är absolut ingen tekninsk människa. sanningen är att all teknik har min syster gjort för jag vet inte ens hur man redigerar en bild. Men till och med jag fattar devote. då kan jag vara mer "fri". så om ni kollar på länkarna så borde ni hitta länken till min nya blogg. Designen är inte helt färdig men bra mycket bättre än här så jag hoppas ni kommer bli nöjda. jag kommer inte ta bort den här bloggen utan den kommer få vara kvar, så om ni vill gå tillbaka och kolla på någon gammal design kommer den här finnas kvar. men jag hoppas verkligen att ni kommer "följa med" till devote och fortsätta kolla på mina designer.

Kommentarer

  • amanda säger:

    Hade gärna gått in på din nya men hittar inte länken tyvärr :/ iaf jätte snygga naglar

    2012-07-13 | 08:18:49
    Bloggadress: http://ruiznaglar.blogg.se
  • Klara(Nailgirl) säger:

    Om du kollar på vänster sidan här på den här bloggen så ser du "länkar" där under står det Nailgirl. Om du klickar på den kommer du till den nya.

    2012-07-19 | 12:29:33
    Bloggadress: http://Nailgirl.devote.se

Kommentera inlägget här: